Матеріали обласної інтернет-конференції МАН «Україна Соборна»

Деталі
Категорія: Головна
Опубліковано: Субота, 29 червня 2019, 19:12
Перегляди: 693

Без названияЗ нагоди 100-річчя Соборності України МАН Київщини започатковано проведення інтернет-конференції «Україна соборна», підсумки якої підведено напередодні святкування Дня Конституції України.  Мета конференції - вшанування багатовікової історії національного державотворення, засвідчення поваги до подвигу борців за свободу, незалежність і територіальну цілісність держави, єднання суспільства у справі розбудови України як високорозвиненої демократичної європейської держави, консолідації історичної пам’яті нації.

 Пропонуємо ознайомитись з роботами учнів-членів Київського обласного територіального відділення МАН, які стали учасниками конференції

 

Злука: події документи, факти.
Яковенко Марія, учениця 10 класу Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 20

«Козача Рада Правобережної України»: спроба організації антибільшовицького повстання (серпень 1921 р. – березень 1922 р.).                                                          Дмитренко Валерія, учениця 42 групи (11 класу) БНВО «Ліцей-МАН»


«Мотовилівський бій – сто років потому».
Ткачук Анна, вихованка гуртка «Історичне краєзнавство» Комунального закладу Фастівської міської ради «Фастівський центр позашкільної роботи»

Вони захищали Україну. Старшина Шабельний Олег Юрійович.                                 Шибецький Ігор, учень10 класу Піщанського НВО «ЗОШ І-ІІІ ступенів – дитячий садок»

Жінки в діяльності Української Центральної Ради (березень 1917 - квітень 1918 років).
Хайло Наталія, учениця І курсу Кагарлицького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-ліцей»

Українська революція 1917-1918 рр. Студентський вимір.
Ярина Аліна, учениця 11 класу Поправського НВО «ЗОШ І-ІІІ ступенів – дитячий садок»

Бій під Крутами: героїчний вчинок чи державна зрада.
Мулява Анастасія, учениця 10 класу Калинівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Васильківського району

Історія формування, становлення та розвитку поштового зв’язку на території Бородянського району Київської області у період 1917-1920 років.
Ходаківська Анна, учениці 11 класу Пісківської гуманітарної гімназії Бородянського району

Дослідження жіночого руху на Київщині доби Центральної Ради.
Сіміног Олександра, учениця 10-Б класу Фастівського НВК «Ліцей – ЗОШ І-ІІІ ст.№2»

ПЕТРО ЗОТОВИЧ САМУТІН.ГЕНЕРАЛ-ХОРУНЖИЙ АРМІЇ УНР.
Ярмоленко Юлія, учениця 8 класу Виповзького НВО «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Переяслав-Хмельницького району

ДІЯЛЬНІCТЬ «ЧЕРНІГІВСЬКОЇ СІЧІ» У СПОГАДАХ ЯРА СЛАВУТИЧА
Федченко Катерина, учениця 42 групи (11 класу) Славутицького ліцею

______________________________________________________________________

Часто можна почути, що історія – не точна наука, яка часто переписується, тому до неї не слід відноситись серйозно. Звичайно, історія, як і будь яка наука, удосконалюється, коригується, уточнюється. Але слід брати до уваги, що довгий час в Україні не було своєї історії. Ця наука писалася на замовлення царя та його придворного оточення, пізніше – вождів та партійно-номенклатурної верхівки Радянського Союзу тощо.
Боротьба України за власну історію точиться упродовж століть. М.Максимович, М. Костомаров, В. Антонович, Д. Яворницький, М.Грушевський намагалися відділити історію України від історії Росії, довести її окремішність. Але спроби перегляду догматичних схем володарів України відкидалися, знищувалися, стиралися, спалювалися. Міфологізація історії продовжувалася. З виходом України на світову міжнародну арену як незалежної, самостійної держави відбуваються зміни і в тематиці історичних досліджень. Відбувається встановлення національно-державницької парадигми вітчизняної історії, відмова від догматики радянської історіографії, вивчення «білих плям» в українській історії: проблема давньоруської народності, козакознавчі студії, історія релігії і церкви в Україні, історія українсько-російських відносин, голодомори, репресії, ОУН-УПА, Українська національна революція 1917–1920 рр., перевидання історіографічної спадщини.
Сьогодні вивчення правдивої історії української держави має величезне значення у контексті гібридної війни Росії проти України, особливо історії національно-визвольних змагань українського народу, національної революції 1917-1920 рр. які ламають радянські стереотипи і показують бажання українців здобути незалежність для своєї держави навіть ціною власної крові та життя.
Тішить бажання юних науковців вчити та досліджувати правдиву, не видуману та не заангажовану історію. Будуймо Україну разом! Досліджуймо і пишімо її історію! Творімо майбутнє України!!!

Бондаренко Галина, кандидат історичних наук, керівник гуртка КОКПНЗ "Мала академія наук учнівської молоді"