Ігрові технології, як різновид інтерактивного навчання

Деталі
Категорія: Робота з гуртківцями
Опубліковано: П'ятниця, 18 грудня 2015, 14:37
Перегляди: 482
DSC02566Сьогодні в умовах величезних змін у соціальному, економічному та політичному житті України постала проблема радикальної перебудови у сфері освіти та виховання, мета якої  – формувати конкурентно здібну, творчу особистість, яка спроможна до самовизначення, до самореалізації та самовдосконалення. Інтерактивне навчання сприяє формуванню навичок та вмінь як предметних, так і загально навчальних; виробленню життєвих цінностей; створенню атмосфери співробітництва, взаємодії; розвитку комунікативних якостей. Технологія передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне розв’язання проблем.
 
16 грудня 2015 року  на базі Бориспільського НВК «Гімназія «Перспектива» відбувся «Зоологічний батл», в якому взяли участь вихованці Малої академії наук учнівської молоді. Активну участь у заході взяли члени науково-дослідницьких гуртків  «Юний дослідник» та «Пошук».  Організатор заходу – керівник гуртка «Юний дослідник», вчитель біології Л.М.Нагаєва.
DSC02569
З  методикою виготовлення біологічних експонатів щелеп із зубами різноманітних хордових тварин, що лягло в основу написання науково-дослідницької роботи на тему «Залежність зубного ряду хордових тварин від харчового ресурсу» всіх присутніх ознайомив Сайко Дмитро, учень 11 класу. Під час заходу відбувся двобій  між  командами — «Кульбабки» та «Ботаніки Карибського моря»», який включав такі конкурси: розминка, бліцтурнір, слайд-шоу і творче завдання – впізнай тварину. Учнівське журі під час оцінювання виступів команд враховувало не лише рівень біологічних знань, але і цікавість сюжету виступів, вміння проявляти творче мислення, швидкість орієнтуватись у відповідній обстановці, а також вміння знаходити правильну відповідь і давати її у дотепній формі. Під час заняття гуртківці узагальнили  свої знання і вміння  з попередньо вивчених тем з біології; розвивали вміння працювати в колективі, знаходити спільні рішення.
DSC02574
Наприкінці заходу методист Київського обласного комунального позашкільного навчального закладу «Мала академія наук учнівської молоді» О.А.Бурчак відзначила, що саме інтерактивні технології  підвищують зацікавленість учнів до предмета, розвивають творчість, навчають працювати з різними джерелами знань, у якійсь мірі знімають перенавантаження учнів домашніми завданнями, розширюють кругозір.